dinsdag 7 oktober 2008

Kaartjes

Hallo allemaal,
Het is al weer even geleden dat ik wat op mijn blog vermeld heb. Zo na de verhuizing, liggen er nog heel veel klusjes die gedaan moeten worden en iedere keer als ik denk even tijd voor me zelf te hebben, denk ik "oh, dat kan ook nog wel even gedaan worden" of zegt Cor "zullen we dat nog even doen", en voor dat je het dan in de gaten hebt is er al weer een week voorbij.

Dan hebben we in de tussentijd nog 2 verjaardagen gehad. Ik zelf was op 16 september jarig. Ik heb leuke spulletjes gekregen. O.a. van de kinderen de "scrap-agenda" van Paper and Pictures uit Doorn (nu alleen nog de tijd vinden om de agenda leuk te gaan be-scrappen). Verder een mooie rand-pons en stempels. En van mijn vriendinnetjes Angela, Martine en Aagje heb ik lekker cadeaubonnen gekregen van Pipoos. We gaan in de herfstvakantie lekker een weekje met vakantie en dan neem ik de bonnen lekker mee. We zitten vlakbij Eindhoven en daar zit een Pipoos. Wie weet slaag ik leuk voor mijn kerstkaarten......

Voor de verjaardag van mijn dochter Fleur, die op 2 oktober al weer 9 is geworden, heb ik een leuk kaartje gemaakt. Ik heb als voorbeeld een kaart gebruikt die Martine voor mij gemaakt had als verhuiskaart, maar door het andere papier en andere kleuren is hij wel heel anders geworden.

En voor de uitnodigingen van haar kinderfeestje ben ik ook aan het freubelen geslagen. Wel leuk om weer wat te doen.
Dit kaatje had ik gemaakt voor de meisjes:
Dit kaartje had ik gemaakt voor de jongens (de foto is niet helemaal scherp, hij is nl. dezelfde kleur als de kaartjes van de meisjes, en dan heb ik het over het groen, en de grote pijl is blauw):
Nou dit was het weer voor vandaag, een fijne dag allemaal en tot de volgende keer.

2 opmerkingen:

Martine zei

Hé José, je kaartjes zijn weer leuk geworden. Ik wens je heel veel plezier tijdens de vakantie!!
Ik zag dat je handtekening weer is gelukt, je kon hem dus toch nog terugvinden, gelukkig maar. Veel plezier ook morgen met het feestje van Fleur en tot donderdag. Volgens mij komt dan het SBM weer binnen (jammer dat A.er dan ook is)
See you, Martine

Anoniem zei

Hé José, ik heb je blog weereens bekeken en er staan weer een leuke en nieuwe dingen bij. Ik hoop je je snel weer wat beter voelt zodat jullie toch nog een paar dagen weg kunnen.
Laat even weten of het nu wel goed is gegaan.
Groetjes Dicky