zondag 26 oktober 2008

Workshop

Zondag 2 november ga ik samen met mijn vriendinnentje Martine een dagje naar Heesch voor een workshop. We gaan een boekje scrappen op een persprex/clear album. Ik heb er zo'n zin in. Nu alleen nog even foto's er voor uitzoeken. Het moeten er 5 zijn, maar ik vind het moeilijk om er een thema voor uit te kiezen, maar ik moet wel snel beslissen, anders zijn de foto's niet klaar voor zondag.

Misschien hebben we daarna nog even tijd om te shoppen in de winkel. Heerlijk..... Ik zie er al echt naar uit. Gezellig.....

See you next time,

1 opmerking:

Martine zei

Hoi José, Ik heb ook enorm veel zin om te gaan. De foto's heb ik al besteld. Van Spanje, maar ook van bloemen uit m'n tuin, dan kan ik zondag nog kiezen.
Wat leuk dat ik jouw vriendinnetje mag zijn.
Tot donderdag!!

groetjes Martine