woensdag 26 november 2008

Scrapagenda 2009


Nou, hij is eindelijk klaar, mijn scrapagenda. Ik zelf vind hem wel leuk geworden. Er zal in de loop van het komende jaar nog wel aan "gesleuteld" worden, maar de basis is er.

Voor de rest heb ik niet veel te melden. Ik ben druk met de voorbereidingen voor Sinterklaasavond. De kadootjes moeten gekocht worden en dan de gedichten nog. Maar ik moet zeggen, ik ben al een heel eind op weg. Het is toch altijd weer leuk om te doen.

Nou ik wens jullie allemaal een gezellige dag.

See you next time,

3 opmerkingen:

Martine zei

Hoi José,

Wat is je agenda gaaf geworden!! Succes met de voorbereidingen van 5/12 en tot morgen!

groetjes Martine

Martine zei

Hé José,

Ik zie dat bij jou de handtekening het ook niet doet. Heb jij enig idee hoe dat komt en of dat op te lossen is? Het staat zo kaal, zo zonder handtekening.

groetjes Martine

ps. bedankt voor het terugbrengen van de stempels, ik was weer eens de hort op.

Martine zei

Hoi José,
Nog gefeliciteerd met Cor z'n verjaardag!! Donderdag zal ik m'n boekje meebrengen, maar ik kan niet beloven dat hij dan af is.
groetjes Martine