vrijdag 5 december 2008

Sinterklaasavond

5 December, gezellig avondje is gekomen,
Misschien vanavond wel het kadootje van je dromen......

Vanavond is het zo ver, de kinderen zitten vol verwachting en ik zelf vind het ook wel gezellig. We gaan zo lekker allemaal hapjes klaar maken, om zo onder het uitpakken van de kadootjes en het lezen van de gedichten, lekker wat te smullen.

Woensdagmorgen ben ik onverwachts nog even naar P&P in Doorn geweest. Mijn zus had mijn "scrap-agenda" gezien, en was er helemaal weg van. Ook zij scrapt wel eens, en omdat zij altijd zo lief is om op Fleur te passen als ik aan het werk ben, dacht ik: "Laat ik voor haar ook een scrap-agenda halen".

Maar ik kon het natuurlijk niet laten om ook wat voor mezelf te kopen, dus zie hier mijn aankopen.

Rest mij iedereen nog een gezellige pakjesavond toe te wensen.

See you next time,

1 opmerking:

Martine zei

Super José, al die aankopen! Wat is het lekker om zo onverwachts even te gaan shoppen. Ik hoop dat je een gezellige sinterklaasavond hebt gehad. Ben je goed verwend?

groetjes Martine