vrijdag 23 januari 2009

Griep......

Het heeft even iets langer geduurd dan ik me had voorgenomen, maar ik kan nu eindelijk de foto's laten zien van het harten-boekje dat ik had afgemaakt en van de lay-out die ik had gemaakt volgens de sketch van Martine. Ja, wij waren getroffen door de griep. En niet zo'n klein beetje ook. Mijn hoofd stond dus nog niet echt naar foto's maken. Maar nu we weer aan de betere hand zijn, ga ik ze jullie eerst laten zien.

Dit is het harten-boekje dat ik had gemaakt tijdens een work-shop van Karen Burniston:
En dit is de lay-out die ik heb gemaakt aan de hand van de sketch van Martine:
Ik vind het allebei wel erg leuk geworden, al zeg ik het zelf. Werken aan de hand van een sketch is wel heel erg makkelijk en ik vind het leuk om te zien hoe dezelfde sketch door iemand anders wordt gemaakt, met misschien een heel ander eindresultaat.
Ik ben nu aan de beurt om voor de maand februari een sketch aan te leveren, dus ik ga maar eens driftig op zoek. Dat zal best lastig worden, want er is zoveel leuks.......
Ik wens jullie allemaal een gezellig weekend met hopelijk wat scrapuurtjes, maar gezien het weer buiten, zal dat best wel lukken.
Groetjes José
PS. Hoera Martine, het werkt inderdaad. Ik kan nog steeds de foto's openklikken.......

1 opmerking:

Martine zei

Hoi José,

Je foto's zijn mooi geworden. Ik krijg het vaak niet zo mooi op de foto. Enne... als het moeilijk is om een sketch uit te kiezen, maken we er toch gewoon 2! Fijn weekend!
groetjes Martine