donderdag 1 januari 2009

Happy New Year......

Eerste dag in het nieuwe jaar. Ik wens iedereen een gelukkig, gezond en vooral een creatief nieuw jaar.
Wij hebben een gezellige oudejaarsavond gehad. Onze eerste in ons nieuwe huis. Mijn zus, haar man en haar kinderen zijn bij ons thuis geweest. Heel gezellig. Lekker gegeten, tv gekeken en natuurlijk vuurwerk afgestoken. De kinderen zijn 's nachts ook nog op het ijs geweest. Het is zo ontzettend leuk. We hebben een privé ijsbaan voor onze deur. Aan de overkant van onze straat ligt een "singel" en daar wordt door iedereen volop door geschaatst. Ik zal jullie gauw foto's hiervan laten zien. Zo leuk al die ijspret. Ik heb zelf ook al op de schaatsen gestaan en dat was voor mij al wel weer even geleden. Voorlopig houd de vorst nog even aan en dat is wel zo leuk.
Vanavond vroeg mijn bedje in, na een lange nacht weer even wat slaap inhalen. Geniet nog verder van het lange weekend en tot de volgende keer.
Groetjes

1 opmerking:

Martine zei

Hoi José, Voor jou ook een heel gelukkig en creatief nieuwjaar. Lekker veel scrappen (en kletsen) natuurlijk! Wat heerlijk he, die ijspret! Wat zal jij een mooi uitzicht hebben thuis! Geniet er van! Tot morgen (tijd niet gezien!)
groetjes Martine