vrijdag 6 februari 2009

Nieuwe sketch

De maand februari is al weer een paar dagen oud, dus tijd voor een nieuwe sketch. Ik heb deze keer de sketch uitgezocht en heb dat gedaan op de site van Page-maps (http://www.pagemaps.com) en wel uit de map van de maand januari 2009. Dit is de sketch:
En dit is uiteindelijk mijn lay-out geworden: Ik ben er zelf helemaal wijs mee. Lekkere frisse kleuren, helemaal mijn ding. En met de cirkel in het midden van de foto is hij helemaal af (Dit heb ik afgekeken van Nancy van den Berg). Ik vind haar lay-outs altijd erg leuk.
Het is me alleen niet goed gelukt om de grote foto in de mozaïk in het midden te krijgen. Daarom nog maar even een losse foto van de hele lay-out erbij:


Ik heb al weer erg veel zin om de volgende lay-out te maken. Hopelijk wordt dit een dubbele lay-out (kleine hint voor Martine, hahahaha), past nl. wel erg goed in het scrap-boek wat ik voor mijn meiden aan het maken ben. Martine mag nl. de volgende sketch weer uitzoeken, dus ik ben benieuwd.
Nou verder heb ik niks meer te melden, dan alleen iedereen een goed weekend toe te wensen.
Groetjes José

4 opmerkingen:

Martine zei

Hoi José, Wat is jouw layout toch mooi geworden. Ik had hem natuurlijk al gezien en vindt hem prachtig. Je hint is overgekomen! Heb je ook nog wensen met betrekking tot het aantal foto's? Ik heb nog bijna een hele maand om te zoeken naar een geschikte sketch. Mijn layout is nog niet klaar, maar zodra ik zover ben zet ik hem ook op mijn blog.
Fijn weekend!!
groetjes, Martine

Martine zei

Hé José, nog even een klein berichtje van mij. Ik ben er achter dat je via de JPEG-archives van page-maps wel 'opslaan als' kan doen.
groetjes Martine

Martine zei

Hoi José, leuke foto!!
groetjes Martine

~Nancy~ zei

Super wat je met de schets hebt gedaan joh.. wowie! Helemaal mijn kleurtjes ook!!!!! SUUUUPER! Fijne week verder!