woensdag 11 februari 2009

Valentine's Card Sketch Challenge van Ingrid

Op de blog van Ingrid staat een Valentine's Card Sketch Challenge. Het leek me leuk om hier aan mee te doen. Dit is de sketch die Ingrid zelf heeft gemaakt: En dit is wat ik er van gemaakt heb:
Ik vind het zo leuk om aan de hand van een sketch te werken. En helemaal mijn kleurtjes met vooral grijs.....

Ook voor mijn kinderen heb ik nog een klein valentijnskaartje gemaakt. Dit van wat restjes papier.
Nou, ik wens iedereen nog een gezellige avond en tot de volgende keer.
Groetjes José


2 opmerkingen:

Martine zei

Hoi José, wat een supergaaf kaartje heb je gemaakt. Ik zag dat het gelukt is om hem te plaatsen bij Ingrid. Tot morgen.
groetjes Martine

Ingrid zei

Wat een leuk kaartje, Jose. Het roze met grijs combineert mooi. Bedankt voor het meedoen.