woensdag 18 maart 2009

Vrolijke kleurtjes

Vanmorgen had ik geen afspraken, plannen om schoon te maken of andere verplichtingen, dus heb ik even lekker zitten scrappen. Omdat ik zo geniet van de zon die al weer goed zijn best doet en lekker schijnt, heb ik vrolijk papier opgezocht en ben hiermee aan de slag gegaan.

Ik heb een lay-out gemaakt met een foto die ik al eerder had gebruikt in een lay-out voor Monica, maar deze keer heb ik er een andere draai aan gegeven en deze lay-out is voor in Fleur haar scrapbook.
Ook heb ik voor een vriendinnetje van Fleur, die bijna jarig is, een kaartje gemaakt. Ook dit is een kaartje geworden die ik al eerder gemaakt had (de uitdaging die op het blog van Nancy van den Berg stond). Ik blijf het een heel leuk kaartje vinden en met deze vrolijke kleurtjes is het toch weer een heel ander kaartje geworden.
Ik wens iedereen nog een gezellige dag.
See you next time,



1 opmerking:

Martine zei

Hoi José,
Geniet je ook zo van het mooie weer?! Wat een vrolijke layout heb je gemaakt. Hij is heel anders geworden dan die vorige met dezelfde foto. Leuk kaartje ook.
Tot morgen en geniet nog even van de zon!! groetjes Martine