maandag 9 maart 2009

Winkelen in Heesch

Gisteren ben ik even lekker wezen shoppen in de Scrapbookwinkel in Heesch. Er was een demonstratiedag van o.a. de Cuttlebug en de Cricut. Toch weer heel leerzaam. Ik heb beide apparaten, maar heb gisteren toch weer het e.e.a. geleerd.
Natuurlijk ben ik ook nog even lekker in de winkel wezen neuzen. Ik heb verschillende soorten papier van Making Memories gekocht en wat andere losse spulletjes zoals bij passende bloemetjes en paperclips van de Paperie Rouge lijn. Ook heb ik super leuk papier gekocht van Little Yellow Bicycle en dan de Love Letters lijn. Ook erg leuk allemaal. Helaas kan ik er op dit moment geen foto's van maken, want de batterij van mijn camera is leeg.......

Maar het leukste wat ik gekocht heb is wel dit "Embellishment Center" kastje. Ik ben er helemaal blij mee.... Ik ga van de week gelijk leuke potjes en dergelijke kopen om hem in te richten. En al iemand nog tips heeft voor het maken van de lintrolletjes hou ik me aanbevolen. Ik heb nu al mijn lintjes op een kaartje gerold, maar in dit kastje is het natuurlijk leuker om rolletje op te hangen. Dat betekent natuurlijk wel veel lint kopen LOL....
Verder heb ik niks te melden. Ik heb de afgelopen dagen geen tijd gehad om te scrappen. Ik hoop vanmiddag even tijd te hebben om in ieder geval even een nieuw sketch uit te zoeken.
Een gezellige werkweek allemaal en tot gauw.
José

1 opmerking:

Martine zei

Wauw José, wat een supergaaf kastje! Wat zal dat mooi staan in jouw scrapkamer (werkplaats!) En als ik het zo lees, heb je verder ook nog erg leuke dingen gekocht. Ben benieuwd naar wat je hebt geleerd over beide apparaten. Hoor het donderdag wel!

groetjes Martine