zaterdag 23 mei 2009

Dom, dom, dom.....

Gisteren was Martine jarig en is ze 40 jaar geworden!!!! Angela, Aagje en ik zijn onverwachts nog even bij haar op de thee geweest en we hadden als kleinigheidje 2 olielampjes gekocht (hoe kom ik toch aan die foto?).
Op haar echte kado moet ze nog even wachten, want 6 juni viert ze haar verjaardag pas echt.

Ook ik moet er dit jaar aan geloven en wordt 40 jaar. In mijn vorige berichtje had ik al verteld dat ik een kaartje voor Martine had gemaakt en heb belooft deze nog even te laten zien, maar ik ben heel erg dom geweest. Ik wilde net de foto die ik van het kaartje had gemaakt in deze mail zetten, maar inplaats dat ik hem plaats druk ik op de knop "delete". Ik heb nog even in de "prullebak" gekeken, maar kan hem niet meer vinden. En ik vind het best jammer, want ik vond hem erg leuk geworden. Ik had nl. het kaartje gemaakt aan de hand van een voorbeeld van Ingrid Danvers uit de laatste "Cards Only". Ik zal aan Martine vragen of ze alsnog een foto van het kaartje wil maken. Dus wie weet kan ik hem alsnog showen. Bij deze Martine!!!!!
Rest mij jullie nog een gezellige dag te wensen en tot gauw.


José

1 opmerking:

Martine zei

Hoi José, klein foutje gemaakt? Kan gebeuren, ik zal een foto voor je maken. Enne...leuke foto heb je op je blog staan!

groetjes Martine
ps. ik vond het hartstikke leuk dat jullie zo onverwachts langskwamen!!