dinsdag 21 juli 2009

Nieuwe lay-out

Een tijdje geleden was ik aan deze lay-out begonnen, maar moest hem nog steeds afmaken. Dat heb ik net even gedaan. Het is een foto die ik in de mei-vakantie had genomen toen we op vakantie waren. Ik blijf zwart-wit foto's altijd erg leuk vinden.
Ik ben wel tevreden over het eindresultaat en vond het ook weer leuk om een een lay-out te maken. Vandaag heb ik ook nog even het kaartje voor Martine afgemaakt, maar was vergeten een foto te maken van het eindresultaat en heb hem al op de post gedaan. Maar ja, hij is in principe hetzelfde geworden als de blauw/oranje kaart die ik zondag in Doorn had gemaakt, alleen had ik nu de kleuren wit, groen en blauw gebruikt.

Zo, nu ga ik nog even lekker van de zon genieten en even lekker in de tuin zitten met een kopje thee. Ben het boek Bindi van Maria Mosterd aan het lezen, dus.......
Gezellige middag nog verder.
Groetjes José

2 opmerkingen:

Creations by Jolan zei

Nah das grappig kom ik per toeval bij jou blog terecht... lol! Ik ga het voor je regelen hoor dat jullie met z'n viertjes ... en .... komen doen! Sttt. ik vertel niks. groetjes Jolan

nora zei

leuke LO Jose!! Groetjes Nora