maandag 20 juli 2009

A Postcard From

Gisteren ben ik samen met mijn zus naar Paper and Pictures geweest voor de mini workshop
"A Postcard From". Het was er lekker druk en ik vond het super gezellig. We hebben hele leuke kaarten gemaakt en het resultaat mag er zijn. We hebben uiteindelijk twee kaarten gemaakt.
Op de achterkant van de blauw/oranje kaart is ook de "postcard"stempel gebruikt. Deze stempel mocht ook mee naar huis worden genomen. Super leuk is die...... Ik zal hem veel gaan gebruiken. Ben er gistermiddag al gelijk mee begonnen, want Martine kon niet mee naar de work-shop en daarom zal ik even een kaartje voor haar maken met de "postcard"stempel.

Verder moest er nog wel even gewinkeld worden. Ik heb niet veel gekocht, want ik kon gewoon niet kiezen. Later toen ik thuis was, had ik wel spijt dat ik geen "card-kit" had gekocht, want dat is wel handig om mee op vakantie te nemen. Dus wie weet moet ik van de week nog even terug naar Doorn.
Verder laat ik jullie nog even het kaartje zien, die ik voor Monica haar verjaardag had gemaakt. Zij is afgelopen 10 juli jarig geweest en is al weer 14 jaar geworden.
Dit was het weer voor vandaag. Ik ga vandaag maar eens even iets in huis doen. Het weer ziet er op dit moment niet echt zonnig uit, dus tijd voor de stofzuiger, poetslappen en dweil........ Misschien kan ik dan vanmiddag nog even met de kinderen scrappen. Zij hebben een klein notitieboekje uitgezocht om hun vakantie verhalen in te schrijven, maar deze moet nog wel even opgepimd worden. Dus dat wordt lekker freubelen.
Gezellige dag allemaal en tot de volgende keer.
Groetjes José

1 opmerking:

Ingrid zei

Je kaartjes zijn leuk geworden. Ik moet de 2e nog steeds afmaken. Ik vond het leuk om je in het echt ontmoet te hebben.