dinsdag 29 september 2009

Lekkere Taart

Vrijdag is Fleur jarig en dan moet er natuurlijk getrakteerd worden op school. Ik heb daarvoor deze papieren Taart gemaakt. Het heeft even wat tijd gekost, maar het resultaat mag er zijn. Ik heb het dan ook niet helemaal alleen gedaan. Martine en Dicky hebben me maandag avond geholpen met het versieren van de taartpunten en daarna dichtplakken en vullen. Meiden, het was super gezellig even zo freubelen en natuurlijk heel erg bedankt.......


Morgen haal ik nog even transparante folie, zodat ik hem kan inpakken en dan kan de Taart vrijdag mee naar school.
De kadootjes zijn gekocht voor vrijdag, nu nog even een kaartje maken voor de jarige en dan kan het feest beginnen. Dus ik ga gauw aan de slag.
Gezellige avond nog en bedankt voor het kijken op mijn blog.
Groetjes José

2 opmerkingen:

Martine zei

De taart is echt SUPERleuk geworden. Wens Fleur veel plezier van mijn, morgen.

groetjes Martine

Anoniem zei

Hoi, Josè

Samen met Dicky even op je blog aan het kijken, ik heb deze blog bij mijn favorieten geplaatst.
Wat een super de super leuk idee voor een traktatie op school, ziet er vrolijk uit.

Groetjes Syl