dinsdag 26 januari 2010

2 Cute

Tijdens het schaatsen (wat we al weer een paar weken geleden hebben gedaan), had ik heel wat foto's gemaakt. Zo ook deze foto van ons buurmeisje Tatum. Ik heb voor haar deze lay-out er van gemaakt (als je op de foto klikt, kan je hem beter bekijken).

Hij is heel simpel geworden, maar wel leuk, al zeg ik het zelf. Ene....helemaal in haar kleur, ROZE!!!! Al zou je denken dat de grote vilten bloem rood is, maar door de foto is hij zo geworden, maar in het echt is hij fucsia-roze.

Ik heb weer een nieuwe sketch opgezocht. Ik heb hiervoor gekeken op de site van pagemaps en heb een sketch uitgezocht van Ingrid Danvers. Haar uitwerking is zo als altijd weer helemaal gaaf. En wat ik ook leuk vind is dat je hiervoor wat meer foto's kunt gebruiken. Dus ik kan weer aan de slag. Dit is de sketch: Martine, morgenavond neem ik een kopie voor je mee.
Gezellige avond en tot de volgende keer.

Groetjes José

1 opmerking:

Martine zei

Hoi José,
Wat een leuke layout heb je gemaakt van Tatum. Wat een schattig meisje is dat!! En die sketch is ook leuk. De uitwerking van Ingrid is idd super. Ik ga vast denken welke foto's ik ga gebruiken. Tot morgen!!
groetjes, Martine