dinsdag 12 januari 2010

Eenvoudige lay-out

Een vriendinnetje van Fleur, Hanna, heeft nadat zij op het feestje van Fleur kennis heeft gemaakt met scrappen, de smaak te pakken gekregen en scrapt er nu ook aardig op los. Om Hanna een plezier te doen heb ik voor haar een lay-out gemaakt van een foto van haar. De foto op zich is best donker, maar door de vrolijke lichte kleurtjes van het papier, licht het een stuk op. De lay-out is best eenvoudig, maar wel leuk.

Hier nog een close-up. Gisteren heb ik haar de lay-out gegeven en ze was er erg blij mee. Vanaf volgende week ga ik bij Fleur op school ook scrappen. Ze hebben daar op dinsdagmiddag dan altijd "hoeken-werk". De kinderen mogen dan een hoek uitkiezen, waar ze wat willen gaan maken en het leek me leuk om dan te gaan scrappen. Ik heb het de kinderen alleen nog maar verteld, en ze zijn nu al dol enthousiast.

Oh ja, vrijdag ga ik samen met Martine naar Paper and Pictures om een leuke workshop te doen: Cold Toes & Frozen Nose......vDe winter foto's zijn inmiddels klaar en hoeven alleen nog maar worden afgedrukt, want aan het weer heeft het niet gelegen........ Ik heb er helemaal zin in.

Nou dit was het voor deze keer weer. De volgende keer kom ik met wat foto's van een leuk klein familie-boekje dat ik heb gemaakt. Nog een paar kleine details en dan is het af. Dus tot gauw.

Groetjes José

1 opmerking:

Martine zei

Hoi José, wat een leuke layout heb je gemaakt. En wat leuk dat je gaat scrappen bij Fleur op school. Weet je al wat je gaat maken met de kids? Heb jij ook zo'n zin in vrijdag? Ik ga straks mijn tas vast klaarzetten!! Enne... breng je morgen je boekje mee? Ben erg nieuwsgierig en ik heb inspiratie nodig, want de laatste tijd komt er niets uit mijn handen. Tot morgen!!
groetjes, Martine