dinsdag 2 februari 2010

Cold Toes and Froze Nose.....

Een paar weken geleden hebben Martine en ik in Doorn een workshop gedaan; Cold Toes and Froze Nose..... Vandaag heb ik het boekje afgemaakt en kan ik jullie wat foto's laten zien. Ik vind het moeilijk om een transparant boekje te fotograveren, maar ik denk dat jullie aardig een impressie kunnen krijgen. (Klik op de foto om deze groter te bekijken)



Hier onder nog wat kleine fotootjes van het hele boek (klik erop om ze groter te bekijken);

Het was leuk om weer eens een transparant boekje te maken en om ook weer eens wat andere techniekjes te leren. Zeker voor herhaling vatbaar.....
Groetjes José


PS. Ik heb voor het eerst een collage gemaakt in Picasa en ik moet toegeven, veel makkelijker....

2 opmerkingen:

Martine zei

Hoi José, wat is je boekje supergaaf geworden. Echt heel mooi! Je hebt van die leuke foto's gebruikt! Echt SUPER! Enne.. je hebt een enorme collage gemaakt van je foto's!
groetjes, Martine

Katja zei

Hi Jose,

Ik vind het toch jammer dat ik deze workshop heb moeten missen...Maarja, het was of deze workshop doen of verhuizen naar Curacao...Ja lastige keuze..Anyway hij is supergaaf geworden!
Groetjes!!!