dinsdag 10 augustus 2010

Domburg

Enige tijd geleden zag ik bij Miranda op haar blog, dat ze een hele mooie lay-out had gemaakt, aan de hand van een sketch die ze had gevonden op Scrapbook Heaven. Ik vond de indeling zo leuk, dat ik dacht, die ga ik ook eens maken. Nou had ik de lay-out al weer even klaar, maar moest nog een titel bedenken, en daar ben ik niet zo goed in......... Nu heb ik vandaag toch de lay-out maar eens even afgemaakt, en hier is het resultaat (klikken op de foto en hij wordt groter).
En dit is de sketch:
Verder kan ik jullie melden dat ik afgelopen zondag even lekker in Heesch ben geweest. Ik heb daar alvast mijn verjaardagskadootje uit mogen kiezen. Het duurt nog wel even voor ik jarig ben, maar dat geeft niet. Wat ik heb uitgezocht hou ik nog even geheim.........16 september ben ik jarig, dus dan........
Verder heb ik in Heesch nog een kaartenbak gekocht, die ik wil gaan bescrappen, en dan mijn nestabilities er in doen. Ik heb er ook magneetisch A-4 papier bij gekocht, zodat ze blijven plakken. Ik had dit ideetje al eens gezien in de Creatief met Foto's. Ook voor Martine heb ik dit meegenomen, dus ben benieuwd hoe de kaarten bakken er uiteindelijk uit gaan zien.
Jammer genoeg is het nu gaan regenen en heb ik niet echt meer een zomer-vakantie-gevoel, maar hopelijk laat de zon zich van de week nog wel even zien voordat de kinderen maandag weer naar school moeten.
Geniet van deze laatste vakantiedagen en tot gauw.

2 opmerkingen:

Miranda zei

Hij is mooi geworden jouw versie van de sketch. En were heel anders dan de mijne! Grappig toch altijd.
Volgende week zal ik mijn miniboekje van de vakantie wel even meenemen naar school. Kun je 'm live zien.

Martine zei

Hoi, wat is je layout mooi geworden!! Helaas ben ik nog steeds niet begonnen aan de mijne. Maar de zomerstop is bijna over, ik heb er weer zin in!!
Tot morgen,
groetjes, Martine