dinsdag 1 maart 2011

EEN AWARD !!!!

Ik zag tot mijn grote verbazing dat ik een Award heb gekregen van mijn vriendinnetje Martine. Zo leuk en ook heel lief dat ik deze van haar heb ontvangen. Samen met Martine scrap ik wel eens een avondje en als we samen werken, kunnen we eigenlijk nergens anders over praten dan over "freubelen" en moeten we ook altijd onze nieuwe creaties aan elkaar laten zien. Dit is altijd zo gezellig, ik kijk dan ook altijd uit om op donderdag samen met haar te werken. Nou, Martine, bedankt voor je Award......

Nu mag ik mag ik deze Award doorgeven aan een aantal andere bloggers. Als ik deze Award niet van Martine had gekregen, had ik hem zeker aan haar gegeven. Maar goed ik moet dus andere bloggers blij maken met deze Award.

Als eerst wil ik deze Award geven aan mijn zus Dicky. Zij is sinds kort de trotse eigenaar van een spik splinter nieuwe blog en hiermee wil ik haar heel veel succes wensen met haar nieuwe blog.

Als tweede wil ik deze Award geven aan Miranda. Regelmatig kijk ik even bij haar op het blog. Ze maakt zulke leuk dingen. En haar foto's zijn helemaal geweldig.

Als laatste geef ik deze Award aan Ingrid. Ook bij haar kijk ik regelmatig op haar blog. Ze maakt zulke leuke dingen en vaak doe ik heel wat inspiratie bij haar op. Ook bestel ik wel eens wat in haar winkeltje.

Je maakt een verwijzing naar de blog van de persoon die je deze award heeft gegeven. Bedank ze op hun blog voor deze award (da's wel zo aardig!).

Als je de award aanneemt en door wilt geven, maak je een bericht met de afbeelding van 'Liebster blog' en neem je ook de instructies (die je nu dus leest) over.

Geef vervolgens de award door aan 3 tot 5 van je favoriete blogs en maak in je bericht een koppeling naar deze blogs.

Schrijf een berichtje op de uitgekozen blogs om te vertellen dat zij een award hebben ontvangen van jou.

Het is de bedoeling, dat vooral beginnende bloggers en bloggers die nog niet zo bekend zijn met deze award in 't zonnetje worden gezet en hun verdiende aandacht krijgen. Blogs met tig volgers hebben ze niet nodig.

Veel liefs José

3 opmerkingen:

Dicky zei

Hoi josé,

Bedankt voor de award. Ik heb pas een blog en dan een award ontvangen.
Ik moet wel even kijken aan wie ik hem geef want ik heb nog niet zoveel bloggers, maar dat komt wel.

Groetjes Dicky

Martine zei

Hoi Jose,
Nieuwe look? Leuk hoor!!
Tot morgen!
Groetjes, Martine

Miranda zei

Hoi José,
Bedankt voor de award. Erg lief van je!! En dank voor de complimenten. Ik kom ook altijd graag even op jouw blog kijken.