vrijdag 4 maart 2011

Kussens, kaartje en hartje.......

Het is al weer even geleden dat ik wat dingen op mijn blog heb laten zien. Maar ik heb niet stil gezeten. Scrappen heb ik niet veel gedaan. Hoewel Martine en ik wel weer een nieuwe sketch hebben uitgezocht die we gaan maken. Maar die is nog niet zo ver dat ik die kan laten zien, maar wel kan ik jullie andere dingetjes laten zien.

Voor Monica haar nieuwe kamer heb ik kussentjes gemaakt met strikjes. Ik heb deze van dezelfde stof gemaakt als haar memobord die ik laatst heb gemaakt.
Verder heb ik dit kaartje nog gemaakt. Ik heb deze gemaakt nadat ik de theedoos van Martine had gezien. Ik vond deze zo mooi geworden...... Vandaar dit kaartje.

Als laatste wil ik jullie dit hartje laten zien. Wij hebben in ons huis veel kapstokjes hangen en sinds kort op de zolder ook één. En ook hier moest dus iets aan komen hangen. Vandaar dat ik dit grijze hartje heb gemaakt. Het roosje dat ik erop heb gemaakt is een roosje dat ik ook zelf heb gehaakt. Zo leuk om te doen.......
Ik heb voor vandaag weer genoeg laten zien en kom gauw weer terug met meer......
Gezellig weeken en tot gauw.
Groetjes José

3 opmerkingen:

Martine zei

Hé José,
Je kussens zijn super geworden. Wat een leuk idee zo met die strikken! Het kaartje is ook heel leuk en je hart is helemaal te gek! Leuk patroontje, dat roosje!
Fijn weekend.

groetjes, Martine

Miranda zei

Wat een leuke spullen heb je gemaakt! Vind dat kaartje super. En dat hartje... wauw!

Dicky zei

Hé José

Erg leuk die kussentjes, vooral die hartjes vind ik leuk. Ook het kaartje vind ik erg leuk geworden.

Groetjes Dicky