dinsdag 12 april 2011

Entree-toets

Vandaag begint, voor onze jongste dochter Fleur, op school de entree-toets. Ze gaan 5 dagen lang toetsen maken, om te kijken hoe zij ervoor staat op het gebied van Taal, Rekenen en Studievaardigheden. Zo wordt er gekeken waar nog extra oefening nodig is in groep 8. Deze week zijn het 3 dagen en de laatste 2 dagen zijn volgende week. Ze vind het best spannend. Er is de afgelopen weken al veel geoefend op school, maar toch. Om haar succes te wensen hebben wij voor haar een Momiji-poppetje gekocht. Deze poppetjes kan je in verschillende uitvoeringen kopen. Het is een soort gelukspoppetje en aan de onderkant van het poppetje kan je een papiertje stoppen, waar je een wens op kunt schrijven. Omdat ik het poppetje gisteren al ingepakt had, heb ik voor het poppetje zelf even een plaatje van internet afgehaald. Het echte poppetje moest natuurlijk mee naar school, dus daar kan ik nu op dit moment geen foto van maken. Voor haar vriendinnetjes uit de klas heb ik ook nog even een gelukspoppetjes gekocht. Even een labeltje eraan en klaar is het presentje......... Het weer is vandaag weer even wat minder, dus kan ik even lekker op mijn "knutselkamer" gaan zitten......



Ik wens jullie allemaal een gezellige dag en tot gauw.


Groetjes José

4 opmerkingen:

Ilse zei

Hallo José ,
Ik heb die gelukspopjes hier alleen nog maar in het klein gezien .
Het zo leuk dat je er een berichtje kan
insteken . Denk dat ik nog èèns in Nederland moet gaan winkelen :-) !
Ik ben ook heel benieuwd wat je vandaag allemaal
gaat maken .
Groetjes ,
Ilse

What's in a day zei

Wat een leif idee dat je dit voor je dochter en de vriendinnetjes doet, die meiden vinden het best spannend en dan is zo'n leuk gebaar wel heel fijn.
Leuk idee van je label/theedoos, komt goed van pas een idee om ook te maken.

Leuk dat je langskwam, ik ga je volgen!!!

Groetjes,Eefie

Martine zei

Hoi José,

Wat een lief poppetje voor Fleur! En die andere poppetjes zijn ook al zo schattig. Wat heb je dat weer leuk gedaan allemaal! Wens Fleur succes van ons!!
groetjes, Martine

Anoniem zei

hallo
ik vind u verhaaltjes egt bijzonder aantrekkelijk
ik kom van een boeken winkel af en ben 23 en u zou zo een boek over u eigen wereld kunnen schrijven.
Ik heb al u verhalen gelezen en ze blijven leuk en worden niet saai en dat is wat we zoeken.
zou u zich niet een keer bedenken en een boek gaan schrijven dan koop ik hem voor mijn bibliotheek!(-:ik wens je heel veel sucses!
groetjes annemiek