zondag 22 mei 2011

Babykaartje

Manlief is samen met onze jongste dochter Fleur een rondje achtbanen aan het doen. We hebben een jaarkaart op het pretpark Walibi genomen, dus ze kunnen zo vaak gaan als ze willen. Monica is vandaag een paar uurtjes gaan werken bij de AH. Dus.......ik heb even lekker tijd voor mezelf. Eerst heb ik even wat klusjes gedaan, maar nu ben ik lekker aan het freubelen op mijn kamertje.

Komende week lopen Cor en Fleur mee met de Avond4daagse, en daar ben ik druk voor aan het knutselen. Fleur deelt op de laatste dag altijd graag iets uit aan haar vriendinnen en klasgenootjes, dus wordt mama aan het knutselen gezet. Niet dat ik dat erg vind, maar het is altijd weer een hele klus (dit zijn er zo'n 20 á 25) . Deze keer ben ik mini melkpakjes aan het maken en daar doe ik snoepspekjes is. Ze zijn bijna klaar, dus van de week zal ik jullie het eindresultaat laten zien.

Nu moet ik alleen nog wel iets verzinnen om voor Fleur zelf te maken. De melkpakjes heeft ze nl. al gezien, dus voor haar moet ik iets anders verzinnen. Mochten jullie nog ideeën hebben......ik hou me aanbevolen.

Afgelopen week heeft een collega-overblijfmoeder van Fleur haar school een dochtertje gekregen, Hanna! Daar heb ik onderstaand kaartje voor gemaakt.
Verder heb ik nog veel meer kaartjes gemaakt, maar die laat ik jullie later een keer zien.

Voor nu nog een gezellige zondag en tot gauw.
Groetjes José

7 opmerkingen:

hokje zei

Wat een lief kaartje! Wat een leuk idee om iedereen wat te geven, maar voor jou inderdaad een hele klus. Laat je de pakjes nog een keertje zien op je blog?

Nog een fijne dag,
Miranda

Martine zei

Hé José,
Wat een schattig kaartje!! Zijn je melkpakjes al klaar?
groetjes, Martine
ps. echt knutselweer vandaag! Vindt je ook niet??!

Dicky zei

Hoi José
Wat heb je weer een leuk kaartje gemaakt. Ben erg benieuwd wat je verder allemaal hebt gemaakt. Hou je blog in de gaten. Groetjes Dicky

What's in a day zei

Zo mooi dat je iets voor al die groep kinderen maakt, super!!
Je kaartej vind ik heel erg mooi, z leuk om dat te krijgen..eigengemaakt blijft zo mooi.

Fijne week en knutsel ze nog:))

Eefie

Ilse zei

Hallo José ,
Wat een lief mooi kaartje !!!
Ik ben ook heel benieuwd naar de melkpakjes en je ander kaartjes .
Groetjes Ilse

Irma zei

heej Jose dank je wel voor je gezellige reactie op min blog, je vroeg wat swappen inhoud, nou heel simpel het is ruilen ik maak iets en de ander ook en dat sturen we elkaar toe, echt heel leuk hoor en ik las dat jouw dochter ook haar examen doet ohhhh wat een spanning heel veel succes voor haar ik zal duimen voor iedereen, groetjes irma

Met Brocant Label zei

Hallo José,

Kom ik natuurlijk ook even bij jou buurten. Bedankt voor je lieve reactie op mijn blog. Maar wat jij maakt vind ik zo knap dat kan ik dan weer niet hoor.

Lieve groet,
Yvonne
www.metbrocantlabel.blogspot.com