donderdag 16 juni 2011

Geslaagd!!!!!

Hoera, Monica is geslaagd voor haar VMBO-TL. Met vlag en wimpel en wij zijn super trots op haar.
Nu kan ze met een gerust hart beginnen aan haar vervolgopleiding aan het Grafisch Lyceum. Ze heeft er erg veel zin in.

Ik kom gauw bij jullie terug om het kaartje te laten zien wat ik voor Monica had gemaakt. Ook kan ik jullie dan wat kiekjes showen van haar kamer, die we in het Pinksterweekend onder handen hebben genomen. Monica is bijna jarig en voor haar verjaardag wilde ze graag een "nieuwe" kamer.

Ook kan ik jullie dan foto's laten zien van cup-cake's die ik vanavond tijdens een work-shop heb gemaakt. Dus tot gauw.....

Groetjes José

6 opmerkingen:

Huis van "Mijn" zei

Van Harte Gefelicteerd...en nu met z'n alle er van genieten!!!

Groeten Willianne

Miranda zei

Van harte gefeliciteerd!!!!

Martine zei

Hoi José,
Nogmaals van harte gefeliciteerd!! Wat een kanjer is het! Hoe was het gisteravond? Ben benieuwd naar je cup-cakes.
groetjes, Martine

Dicky zei

Hoi José
Nogmaals gefeliciteerd. Ben erg benieuwd naar het kaartje die je hebt gemaakt en naar monica d'r kamer. Groetjes Dicky

What's in a day zei

Weer een blijde puber en ouders natuurlijk, gefeliciteerd, heerlijk voor haar!!!
Feest ze!

groetjes,
Eefie

hokje zei

Gefeliciteerd! Ben benieuwd naar alle leuke dingen die je ons gaat laten zien; ben gek op cupcakes ;))

Fijn weekend,
Miranda