maandag 8 augustus 2011

Kaartje en kadootje

Afgelopen zaterdagavond is Monica na 2 weken Turkije thuis gekomen. Ooh, wat ben ik blij dat ze weer thuis is........

Als welkomthuiskadootje had ik voor haar een muntje van Quoins gekocht. Zij had nl. zelf van het geld dat zij voor haar verjaardag en examen had gekregen, een ketting, hanger en muntje van Quoins gekocht. Heel mooi.... Toen zij het kocht, twijfelde ze of ze nog een muntje zou kopen, met daarop een afbeelding van een boedha. Maar ik zeg altijd, een boedha moet je nooit voor je zelf kopen, deze moet je van iemand anders krijgen. Dus...... daarom had ik voor haar als welkomthuiskadootje, deze boedha voor haar gekocht. Daarbij had ik dit kaartje gemaakt. In de kleuren van haar kamer.
Bedankt weer voor je bezoekje aan mijn blog en laat gerust een reactie achter. Gezellige dag en tot gauw.

Groetjes José

5 opmerkingen:

Miranda zei

Wat een prachtig kaartje. Gezellig dat ze weer thuis is!

Theetante San zei

Wat leuk zeg, dat hangertje! Ik had er nog niet van gehoord. Ze zal wel heel erg blij zijn geweest met haar kadootje!
Fijn dat ze weer thuis is!

Groetjes
San

bleudelavandou zei

Heel leuke kaart, zo romantisch...

Word alvast volger van je blog.

Liefs

Marieke

Martine zei

Fijn hé, dat ze weer thuis is!! Ze zag er goed uit, gisteren. Wat een prachtige kaart heb je voor haar gemaakt!
groetjes, Martine

Ilse zei

Het is echt een prachtige kaart !!! Het past allemaal zo mooi samen , ik hou wel van zulke romantische kaarten .
Groetjes Ilse