dinsdag 11 oktober 2011

Pip-dag!

Vanmorgen kwam Martine gezellig een ochtendje bij mij freubelen. Zij vroeg aan mij of ik wist wat voor een dag het vandaag was. Ik had geen idee..... Toen vertelde ze mij dat het vandaag PIP-dag is! Toen ik in mijn Pip-agenda keek, stond het daar inderdaad.

En.....omdat het vandaag PIP-dag is, kreeg ik van haar dit super schatige blikje van Pip. Hierin zitten velletjes met stickers. Zo ontzettend leuk en zo ontzettend lief van Martine......
Martine, nogmaals bedankt. Ik vind het echt héééél erg leuk......

Groetjes en nog een gezellige avond,
José

8 opmerkingen:

Brenda zei

Wat lief van je dat je dit gekregen hebt zeg, en wat een super leuke stickers!! Daar weet jij vast wel raad mee! :-)
Lieve groetjes brenda

What's in a day zei

Een geweldig lief cadeautje zeg...wat een mooie kleurtjes en dan die stickers!!!!


♥Eefie

Cornelie zei

Leuk!!!! Heel erg leuk die stickertjes!!

Groetjes Cornelie

Theetante San zei

Een PIP dag!!! Wat leuk!
En zeker als je knutselvriendin dan ook nog zo'n leuk PIPkadootje mee neemt!

Groetjes
San

Martine zei

Wat leuk dat jij er zo blij mee bent! Zelf vind ik ze ook super!!
groetjes, Martine

hokje zei

Dat is mij helemaal ontgaan; wat leuk een speciale pip-dag. Wat een lief kadootje, ben altijd gek op die vrolijke pip-kleurtjes!

Fijne avond. Groeten, Miranda

Dicky zei

Hoi José,
Wat een leuke stickervelletjes en wat lief van Martine. Ben benieuwd wat je ermee gaat doen.
Groetjes Dicky

Ilse zei

Wat een toffe stickertjes , de verpakking alleen al is zo leuk ! Groetjes en een fijn weekend !