maandag 5 november 2012

Chocolade en Creadoe!

Allereerst, goed nieuws! Ik heb eindelijk de woordverificatie van mijn blog verwijderd. Ik kreeg dit niet voor elkaar en had al van verschillende mede bloggers tips gekregen, maar aangezien ik niet zo'n computer wonder ben......  Nu was Martine zo lief om even uit te zoeken hoe ik het moest verwijderen. En ja hoor, eindelijk gelukt!
 
Gisteren ben ik, sinds jaren, weer eens op de Crea-doe in Utrecht geweest. De vriendin van mijn zus, Sylvia, had vrijkaartjes en had gevraagd of ik met hun mee wilde gaan. Dus we zijn gezellig met z'n drieën naar de Jaarbeurs gegaan.
 
Om Sylvia te bedanken voor de uitnodiging, had ik een doosje chocolade gekocht en deze leuk voor haar ingepakt. Hier en daar wat stempels op het inpakpapier, touwtje erom en een label eraan. Ik vind dit altijd leuk om te geven. Het was super gezellig, dus Syl, nogmaals bedankt!

Graag laat ik jullie ook nog even mijn aankopen zien. Niet echt heel veel gekocht, maar wel leuke dingetjes. Vooral de fiets-stans en de stempels vind ik helemaal leuk.
De houten klosjes gaan Martine en ik gebruiken voor Label '69.
Nu ga ik gauw weer verder. We hebben nog het e.e.a. voor te bereiden voor het Living & Loving Event van aanstaande zondag, dus ik ga lekker freubelen.

Ik wens jullie allemaal een gezellige week en kom na het weekend bij jullie terug met foto's van het Event.

Groetjes,
José

8 opmerkingen:

Joke zei

Ziet er leuk uit, ik was ook erg enthousiast over de KreaDoe. Ook heerlijke spulletjes gehaald. Succes voor zondag!

Martine zei

Leuke spullen heb je gekocht! Ik val ook voor je stempels en je fietsstans! Maar je tapejes zijn ook SUPER!!!
Ook ik ga weer snel aan de slag na een heerlijk weekend op Terschelling! Tot gauw!
Groetjes, Martine

Hoera: geen woordverificatie meer!!!!!!

What's in a day zei

Leuk zo'n dagje weg naar de crea doe..en je hebt leuke dingen gekocht!!
De stempels daar ben ik weg van!!!!
Veel succes met de voorbereidingen.

Lieve groet,
♥Eefie

Mayflower zei

Jij heb afgelopen zondag ook al zo'n leuke dag gehad José.
Wat heb je de chocolade mooi verpakt, dat is zo echt een leuk kadootje om weg te geven.
Je heb leuke spulletjes gekocht op de beurs.
Bedankt voor je lieve reactie en succes met alle voorbereidingen voor aankomend weekend.

Lieve groet, Mea

Theetante San zei

Hoi José! Allereerst, super dat ik nou weer bij je kan reageren.
Wat ben je leuk geslaagd op de Kreadoe! Het was echt super leuk hè?

Groetjes!

Loraine Living zei

Wat leuk.... mooie spulletjes bij elkaar!
Ik begin nu toch wel de kriebels te krijgen voor zondag...
Succes nog even met voorbereiden... Nog 4,5 dag ;)
Groetjes Diana

Cornelie zei

Goed dat het gelukt is! Leuk, zo krijg j evast meer reacties! Je hebt zo'n leuk blog!
Leuk zo van die vrijkaartjes, ziet er goed uit je spulletjes, tof!
Je cadeautje is ook erg leuk!
Nou tot blogs dan maar he?!

Anoniem zei

Josè ik heb ook een super gezellige dag gehad.
Nogmaals bedankt voor de lekkere merci, en het wat had je het heel leuk ingepakt.
Haha, het was eigenlijk zonde om open te maken.
Tot zondag.

Groetjes Syl