vrijdag 23 november 2012

Kaartje voor Lisa en ladder.....

Vandaag is Lisa, de dochter van Martine jarig. Ze is 17 jaar geworden.
Lisa, GEFELICITEERD!
Dit kaartje heb ik voor haar gemaakt.
 En dit is mijn nieuwe aanwinst voor in de huiskamer.
Vorige week vrijdag was ik met Martine even naar de Intratuin in Ysselstein geweest en zag daar deze ladder staan.
Ik was meteen verkocht!
Tegen de witte muur staat de grijze ladder lekker fris.
Martine gaf als tip om er met de kerst wat lampjes over heen te hangen......
Nu hanger er twee harten aan van Riverdale.
 
Ik wens jullie allemaal een gezellig weekend.
 
Groetjes,
José

7 opmerkingen:

What's in a day zei

Wat een leuke kaart voor Martines dochter zeg!!!
En je ladder is heelleuk...ik heb een oudje, vind hem net iets te lang..ik heb er gisteren ook lampjes omgehangen, het staat heel erg leuk, ik zal het binnenkort even posten..

Lieve groetjes,
♥Eefie

Judith zei

Ben helemaal weg van je kaartje en ook van je leuke ladder! Staat super tegen je witte muur. Mooie hartjes.

En Lisa mag blij zijn met zo een lieve vriendin van haar moeder!

Anoniem zei

Leuke kaart en wat een leuk idee om lampjes langs de trap te hangen.

Groetjes Syl

Mayflower zei

Wat een prachtig kaartje heb je gemaakt José en die ladder.....echt een prachtige aanwinst.
Ik was hier in de buurt bij Intratuin, maar heb ze hier niet gezien.
Fijne avond en een lieve groet, Mea

Martine zei

Hoi José,
Lisa vindt je kaart prachtig!
Tja en die trap (kwijl, kwijl), ik geloof dat ik een beetje jaloers ben. Hij staat echt geweldig tegen die witte muur.
groetjes, Martine

Theetante San zei

Wauw wat gaaf ... Die ladder! En het kaartje is weer super.

X
San

Martine zei

Wat een super gave ladder zeg!
Als m'n dochter hem ziet......

groetjes en een fijne jaarswisseling!
martine