dinsdag 8 januari 2013

Einde kerstvakantie!

De kerstvakantie is weer voorbij! Gisteren moest onze jongste dochter Fleur al weer naar school en vanmorgen is ook onze oudste dochter Monica naar school gegaan. 
Het is wel weer stil in huis en ik moest ook wel weer even mijn draai vinden, maar het is ook best wel weer lekker, een beetje alleen in huis keuvelen. 

Ik ben maar weer eens op mijn knutselkamer gaan zitten en heb twee kaartjes gemaakt.
Eén kaartje voor een vriendin. Daar hebben wij oud en nieuw gevierd. Om haar te bedanken maakte ik het blauwe kaartje. 
 Voor een (oud)collega maakte ik deze roze kaart. Zij is verhuisd. 
 Wij hebben ons in de kerstvakantie prima vermaakt; lekker geluierd, gewinkeld, feest gevierd met familie en vrienden, naar de dierentuin geweest en natuurlijk ook van ons gezin genoten. 

Tijdens één van onze winkel-uitjes zijn we bij  Elise Chauvel in Oostzaan beland. Regelmatig zie je in de Ariadne at Home foto's van haar meubels staan. Super gezellig klein woonwinkeltje met hele leuke spullen. Daar hebben wij deze stoel voor Fleur haar kamer gescoord. 
Morgen krijgen we ook nog een nieuwe kast voor in onze woonkamer. Die hadden we al voor de kerstvakantie besteld. Deze hebben wij Pauline's Woonwinkel in Barneveld besteld. Daar kan je kasten op maat laten maken, helemaal zoals je zelf wilt. Ik ben zo benieuwd hoe de kast uiteindelijk is geworden! 

Dan hebben we in de kerstvakantie ook nog een nieuwe salontafel bij het Kabinet besteld. Deze laat helaas nog even op zich wachten, waarschijnlijk pas in maart. 
Heerlijk weer wat nieuwe meubels in huis. Ik kijk er zo naar uit. Nu nog even op pad om de boel weer leuk aan te kleden, maar dat is ook geen straf om te doen. 

Ik wens jullie allemaal nog een goed, gezond en liefdevol 2013 toe en tot de volgende keer.

Groetjes, 
José

7 opmerkingen:

Mayflower zei

Ik wens jou ook een gelukkig en gezond 2013 toe José.
Wat een prachtige kaartjes heb je gemaakt, ik heb het even vergroot om ze goed te kunnen bekijken.
Wat een mooie stoel voor je dochter en wat leuk dat je allemaal nieuwe meubels heb besteld.
Ben ook benieuwd naar je nieuwe kast.
Lieve groet, Mea

Cornelie zei

Wat een toffe kaartjes heb je gemaakt!!

hokje zei

Jullie zijn goed geslaagd! Mooie kaartjes heb je gemaakt.

Groeten, Miranda

Loraine Living zei

De beste wensen José! Wat leuk al de nieuwe spullen, alles opnieuw inrichten is zeker geen straf :)
Nog even geduld met de tafel hebben dus ...
Heerlijk knutselen, mooi gedaan !
Lieve groetjes Diana

Anneke zei

Leuke kaarten, die fietsen zijn supermooi!

Judith zei

ook voor jou en je gezin alle goede wensen voor dit jaar!

Leuk om na de kerstversiering je huis weer anders te kunnen inrichten. Zeker met nieuwe meubels. Veel plezier met het uitzoeken van accessoires, dat is zeker geen straf (-;

Je kaartjes vind ik te gek! Leuk!!!
Groetjes,Judith

Judith zei

Wat leuk je kaarten met de fietsen!!
En wat fijn he om lekker in huis te veranderen en te schuiven met meubelen! Ook hier zijn we er druk mee.

Groetjes Judith