dinsdag 21 mei 2013

Kaartje en Stampin' Up! party

Voor een vriendinnetje van onze jongste dochter Fleur, heb ik dit kaartje gemaakt.
Zij is aanstaande zaterdag jarig en Fleur wilde haar graag een kaartje sturen.
 
Ik heb het kaartje gemaakt met papier van Simple Stories de Fab(u)lous lijn.
Zo leuk dat papier. Lekker retro! En je heb al gauw een leuk resultaat met een paar simpele stukjes papier.
Aan de binnenkant van de kaart heb ik ook nog een fiets gestempeld.


Verder nog een ander leuk nieuwtje......
Over 3 weken komt Angelique, van Angels Hobby, bij mij thuis een Stampin' Up! party geven!
Ik zie steeds zulke leuke stempels van Stampin' Up! voorbij komen, en dacht ik: "Dat wil ik ook!"
Dus..... een party geregeld!
 
Wil je ook een kijkje nemen in de catalogus, kijk dan op:
Als de party geweest zal ik verslag uitbrengen.
 
Voor nu een gezellige avond en groetjes,
 
José

6 opmerkingen:

hokje zei

Leuk kaartje en ik zie inderdaad ook elke keer prachtige stempels van SU voorbij komen...

Fijne avond!

Judith zei

Jaa, een Stampin' Up party is echt leuk! Ik heb al weer een afspraak staan bij Marit, als zij de nieuwste materialen uit de komende catalogus presenteert - leuk!

Jouw kaart is ook gaaf. Mooi papier heeft niet veel versiering nodig, daar ben ik het met je eens. Het fietsje is een leuke blikvanger!
Veel plezier met de party!
groetjes van Judith

jolanda's journaling en plannen zei

Ik vind stampin up echt iets voor jouw klinkt heel gek maar ik zat net aan je te denken en dat stapin up iets voor jouw moet zijn.
ook toevallig.

ik vind die stempels ook super leuk,
jammer dat ze die niet in de winkel verkopen.

en even over je kaartje super leuk en als ik dit kaartje zie dan is stampin up echt iets voor jouw.

Liefs jolanda

What's in a day zei

Je kaartje is weer superleuk en ook zo leuk dat je dochters ervan genieten als moeder ze maakt!!!
Ben benieuwd naar je party..klinkt heel leuk.

Lieve groet,
Eefie

Martine zei

Wat een super leuk kaartje! Enne...die party: ik ben erbij!!
Groetjes, Martine

Margriet Tournier zei

Wat een leuk kaartje José, dat fietsje is zooooo überschattig!

Harstikke leuk dat je een party organiseert. (-:

Enne....ik ben je niet vergeten hoor. Je mooie bloemen liggen hier op mijn werktafel te pronken. Maar ik heb het zo mega druk dat het er nog niet van gekomen is iets te maken. Ik loop mezelf een beetje voorbij. )-:

Maar wat in het vat zit verzuurt niet; komt goed!

Groetjes en fijn weekend,
Margriet