woensdag 10 juli 2013

Hoera, Monica 18 jaar!!!!!

Vandaag is ons "kleine meisje" Monica 18 jaar geworden.
Afgelopen zaterdag hebben wij dit groots gevierd tot in de late uurtjes (of moet ik zeggen tot in de vroege uurtjes).
Super gezellig was het.
Ze is die avond ook super verwent door familie, vrienden en buren.
 
Maar vandaag was het tijd voor ons cadeau.
 Deze kaart had ik voor haar gemaakt(Ik heb een beetje last van vakantiestemming, dus mijn inspiratie is ver te zoeken).
In de kaart staat haar cadeau vermeld; het halen van haar rijbewijs.
En bij een rijbewijs hoort natuurlijk een auto. Deze had ik ook leuk verpakt......

.......maar helaas een speelgoed-auto!
Ze heeft het altijd over een Fiat 500, dus vandaar deze miniatuur.

En daar gaat ze dan, haar eerste autorijles!
Ze mag gelijk 2 uur achter elkaar lessen.......
Ze is nu nog niet terug, maar ik ben benieuwd hoe ze het heeft gehad.
 
Vanavond nog lekker uit eten, en dan is het feest weer over.
 
Gezellige dag allemaal en tot gauw.
 
Groetjes,
José

9 opmerkingen:

Martine zei

gefeliciteerd hoor!
En dat kaartje vind ik super leuk, en dan zeg je zelf dat je gebrek hebt aan inspiratie?

Groetjes Martine

Judith zei

Van harte gefeliciteerd met jullie grote dochter!
18 jaar, wat worden ze groot, hè? Ik moet er hier ook nog aan wennen...

Het kaartje voor Monica vind ik weer super! Behalve de stempel heb ik deze ingrediënten ook in huis. Ik denk dat ik jouw kaart eens ga liften, als het mag. Deze stijl spreekt mij zeker aan, maar dat weet je wel (denk ik (-:)

Veel succes voor Monica!
Groetjes van Judith

Anneke zei

Heel leuke kaart en een prachtig verpakt kadootje. Wie weet komt die Fiat 500 er ooit nog. Mijn dochter heeft dezelfde smaak :)
Nog van harte met deze bijzondere verjaardag!

Unknown zei

Gefeliciteerd José. Wat een leuke kaart heb je voor je dochter gemaakt! Spannend zo'n eerste rijles.
Liefs Angelique

Judith zei

Hallo José,
Hier ben ik nog even. Ik weet niet wat er met mijn mail aan de hand is. Helaas heb ik jouw reactie alleen op de blog ontvangen, niet ook (zoals tot nu toe) per mail. Daarom even mijn verzoek: zou je mij een mail willen sturen? Ik wil graag iets aan je vragen.
judith-creatief@hotmail.com
Dank je!
Groetjes van Judith

Judith zei

PS: Vandaag heb ik een kaart op mijn blog staan, die een beetje lijkt op die van jou.
Leuk is dat! (heb de mijne in november al gemaakt voor de verjaardag van mijn zwager) Zelfde smaak soms??? hihi

Margriet Tournier zei

Beetje laat, maar alsnog van harte gefeliciteerd met jullie kleine meisje! Ons kleine meisje wordt in december 18 jaar. (-:

Groetjes,
Margriet

Margriet Tournier zei

PS en je hebt een SUPERleuke kaart voor haar gemaakt!!

Unknown zei

Een late reactie maar...
Gefeliciteerd met de 18de verjaardag van je dochter Monica.
Datum viel mij op ... 10 juli vierde ook onze dochter Myrthe haar 18de verjaardag.

Was op zoek naar gehaakte roosjes.
Gevonden en ze zijn prachtig geworden.
Bedankt. Jolande