woensdag 28 augustus 2013

We zijn er weer.......

......terug van een heerlijke vakantie in Kroatië!
Wat hebben wij genoten.
We zaten in het noord/westen van Kroatië, in het plaatsje Umag.
3 Weken lang genoten van zon, zee en strand.
Ik laat jullie graag even meegenieten.......
Helaas moest ik vandaag weer aan het werk, maar zolang de kinderen vrij zijn, blijf je toch nog een beetje in een "vakantie-flow" hangen. Dus nog even genieten van onze laatste week voor ze weer naar school gaan!
 
Ik kom gauw ook weer een kijkje op jullie blog nemen, dus tot gauw.
 
Groetjes,
José

5 opmerkingen:

Theetante San zei

Fijn dat je er weer bent! Heerlijk hè, vakanties! Maar thuis komen is ook altijd erg fijn. X

jolanda's journaling en plannen zei

Ik miste je al in de winkel hahaha.
maar leuk dat je een heerlijke vakantie heb gehad.
en ja maandag begint de scholen hier weer pff moet ik er weer in komen.
maar goed alles wend weer.

Liefs jolanda

Mayflower zei

Wat heerlijk dat jullie zo hebben genoten José. Als ik die mooie foto's zie geloof ik dat graag.
Fijne avond en een lieve groet, Mea

Martine zei

Mooi foto's José! Jammer dat de vakantie weer voorbij is!
Groetjes, Martine

Judith zei

Ziet er heerlijk uit! We gaan gauw eens samen over vakanties en zo praten (-: