vrijdag 22 november 2013

Omslagdoek

Deze omslagdoek heb ik onlangs gehaakt. Het is een super leuk patroon en eenvoudig te haken. De wol die ik ervoor gebuikt heb is van Phildar, de Partner 6. Een hele lekkere zachte wol. Er gingen 15 bollen wol in en heb hem gehaakt op haaknaald nr. 6.
patroon van Haken bij Saar en Mien
 De omslagdoek is lekker groot en draagt heerlijk om een jas, maar ook in huis, als ik het koud heb, sla ik hem graag even om.
Nu ben ik deze omslagdoek nog een keer aan het haken voor een vriendin van mij, maar dan van zwarte wol met een zilverglinstertje erin. Een heerlijk klusje wat je 's avonds even lekker op de bank doet.

Gezellig weekend allemaal en tot de volgende post.
Groetjes,
José

9 opmerkingen:

Martine zei

ooo wat gaaf zeg!
Inderdaad heerlijk om om te slaan 's avonds.
Ga eens even naar het patroon kijken.
Groetjes Martine

Martine zei

Toch nog even een vraagje José,
Hoeveel bollen wol heb je ongeveer nodig en met welke nummer haaknaald heb jij gehaakt?
('k heb het patroon alvast uitgeprint)

Judith zei

Jouw omslagdoek viel mij direct op toen ik jou vorige week voor het eerst ontmoette. Ik vind het SUPER SUPER MOOI! Morgen ga ik met mijn schoonmoeder in Utrecht winkelen en wol zoeken voor eenzelfde doek staat op het lijstje (-:
Werk je toevallig in Utrecht stad?
Groetjes en een fijne dag.
Judith

Unknown zei

Erg leuk José, en heerlijk om zo even om te slaan.
Liefs Angelique

José zei

Hoi Martine,
Ik heb hem gehaakt op haaknaald nr. 6 en heb 15 bollen gebruikt!
Het is superleuke om te haken.
Succes!

Martine zei

Dank je wel José.
Ik moet van mezelf eerst een andere colsjaal afmaken en dan pas aan een nieuwe beginnen, maar het kriebelt nu al! haha
Groetjes Martine

Unknown zei

wauw!! Wat mooi zeg!!
Maar wat veel bolletjes wol zeg!! hihihi
Het zal vast heel veel werk geweest zijn!!

Groetjes Willeke

Martine zei

Wat is het toch een mooie omslagdoek geworden (jaloers!!!)
groetjes, Martine

Anoniem zei

Jose jouw omslagdoek is erg mooi geworden.

Groetjes Syl