maandag 10 februari 2014

Van blauw naar roze!

Al enige tijd wilde ik de blauwe tintjes in mijn huiskamer vervangen door roze.
Eindelijk is het zo ver...... Ik heb wat gehaakt, wat gekocht en gezellige roze tulpen in een vaas gedaan......
Ik ben heel blij met het resultaat!
Ik krijg zo wel weer héél veel zin in het voorjaar!

Ik vind het ook zo'n mooie kleurcombinatie, grijs/wit/roze.
 
Helemaal blij ben ik met de roze omslagdoek die ik gehaakt heb. In een eerdere post liet ik al een omslag doek in het grijs zien. Dezelfde heb ik nu gehaakt in het poeder pastel roze. Daar word ik helemaal vrolijk van......
 
Groetjes en gezellige dag,
José

5 opmerkingen:

Judith zei

Het ziet er zo gezellig uit bij jou. En ik ben een beetje jaloers op jouw mooie haakwerkjes. Je werkt zó netjes, heeeeel mooi!

Nog op je vraag een antwoord te geven, ik heb de omslagdoek nog steeds niet af. Het schiet niet zo op... Ik vind jouw roze variant ook super. Ben benieuwd hoe je er op de bruiloft uitziet. Stuur je even een paar foto's via de mail?

Groetjes, een fijne week en alvast een onvergetelijke dag vrijdag!! Veel plezier,
Judith

Anoniem zei

Ziet er weer gezellig uit.
Mooie kleuren combinatie heb je gemaakt Josè.
Laat het voorjaar maar komen.

Groetjes Syl

Mayflower zei

Wat een mooie kleurencombi José.
Het ziet er sfeervol uit en wat heb je weer een prachtige dingen gemaakt.
Fijne avond en een lieve groet, Mea

jolanda's journaling en plannen zei

ziet er super uit.

hier de link over het programma waar ik het over had. even je email sturen met een comment en zij stuurt je de download link.

gr Jolanda

site voor de calculator
http://scrappedlives.nl/explanation-envelope-punch-board-box-and-envelope-calculator-8163.html/comment-page-2#comment-137150

Martine zei

Hoi José, leuk al dat roze in je huis! De omslagdoek is prachtig geworden en zo samen staan ze ook heel leuk als decoratie!! groetjes, Martine