woensdag 5 maart 2014

Twee kaartjes!


Vandaag is Jasper, de zoon van Martine, jarig en wordt 21 jaar.
Daar heb ik dit kaartje voor gemaakt.
Ik heb gelijk gebruik gemaakt van mijn nieuwe stempels.
Op de kaart van Jasper heb ik de stempels Hardwood en Simply Stars van Stampin'Up gebruikt.
En dit kaartje heb ik voor de zoon van een andere vriendin gemaakt.
Ook bij deze kaart heb ik mijn nieuwe stempels gebruikt. Maar dan de Gorgeous Grunge en de Simply Stars. Ik ben er zo blij mee.
 
Zo, nu nog even van het lekkere zonnetje genieten........

4 opmerkingen:

jolanda's journaling en plannen zei

Ziet er weer toppie uit hoor.

Hahaha ik moest wel lachen waar haal ik de tijd vandaan.
nou in de avond uurtjes als de kids in bed liggen.

maar ik kom soms tijd te kort zo leuk vind ik deze hobby;)

gr jolanda

Martine zei

Oh, wat leuk. Het envelopje ligt hier nog dicht op tafel, maar nu kan ik toch al even zien wat voor een mooie kaart erin zit ;-)
groetjes, Martine

Marit zei

Wat zijn ze leuk José!

Groetjes,
Marit

Judith zei

Oh, deze zijn ook al zo leuk!!!