maandag 21 april 2014

Helemaal Happy!

Ik ben helemaal HAPPY!
De eerst workshops zijn geboekt en ik ben druk bezig om de voorbereidingen hiervoor te treffen.
Wel lastig hoor, om iets te bedenken.......
Maar ik moet zeggen, ik ben niet ontevreden.

Helemaal HAPPY ben ik ook met de nieuwe uitstraling van mijn blog.
Monica, onze oudste dochter heeft een leuke ontwerp hiervoor gemaakt en deze uiteindelijk doorgevoerd op zowel mijn blog, als visitekaartjes en stikkers voor op de catalogus.
Dank je wel hoor Monica xxxxx

Ook heb ik al een workshop "online" gezet.
Dinsdag 3 juni 2014 geef ik bij mij thuis een workshop met de Envelope Punch Board.
Deze avond maken we een 3-tal verschillende doosjes met de Envelope Punch Board.
Voor deze workshop heb je wel een Envelope Punch Board nodig. Wanneer je deze nog niet hebt, kan je hem bij mij kopen voor €22,95

De workshop kost €27,50 (dit is incl. de Envelope Punch Board)
Neem je je eigen Envelope Punch Board mee, dan kost de workshop maar €5,00. Dit is incl. het materiaal voor de doosjes die we gaan maken, koffie of thee en iets lekkers.

De workshop op 3 juni 2014 begint om 19,30 uur en is rond 21.30 uur afgelopen.

Opgeven voor deze workshop kan tot 22 mei 2014 door een mailtje te sturen naar:
madebyjose@hotmail.com

Schrijf je snel in, want VOL = VOL

Verder heb ik mijn eerste bestellingen voor Stampin'Up! al ontvangen.
Kortom, ik ben helemaal HAPPY!

Binnenkort plaats ik nog meer workshops op mijn blog. Dus hou deze in de gaten!


3 opmerkingen:

Martine zei

Hoi José, wat is je blog mooi geworden!! Fijn dat het gelukt is ;-). En wat leuk dat je een workshop gaat geven bij jou thuis. Ik ga mij zeker opgeven!!

Anoniem zei

Dat heeft Monica mooi gedaan Josè.
Helaas kan ik niet op dinsdagavonden, maar wanneer de volgende workshop op een andere dag is en ik kan, dan ben ik erbij.

Groetjes Syl

Judith zei

Gefeliciteerd met je nieuwe bloglayout! Leuk dat Monica je hierbij wilde helpen. Heel veel succes met alle voorbereidingen voor je eerste workshop!
Het lijkt mij leuk om weer eens af te spreken, ik kom graag naar De Meern (-:
Groetjes van Judith