zondag 11 mei 2014

Moederdag!

Vanmorgen ben ik op een heerlijk ontbijtje getrakteerd en kreeg ik van mijn meiden allebei een chunk van Noosa voor mijn armband/riem.
 
Deze kreeg ik van Monica:
Deze is speciaal voor Moederdag gemaakt
 Deze kreeg ik van Fleur:
Staat symbool voor innerlijke balans
 Verder kreeg ik van man-lief (ondanks dat ik niet zijn moeder ben) een leuk lichtblauw (lees pastel) jasje.
 
En als klap op de vuurpijl wordt ik vanmiddag meegenomen voor een lekkere lunch bij
De Heeren van Maarssen! Kortom, ik wordt lekker verwent vandaag.
 
Ook 2 van mijn zussen worden door hun kinderen verwent. Mijn neefje en nichtjes hadden aan mij gevraagd of ik een kadobon kon maken van Stampin'Up! voor hun moeder. Dus ben ik vrijdag nog even snel aan de slag gegaan.
Inspiratie voor het maken van deze bon, heb ik gevonden op het blog van Margriet. Zij heeft onlangs nog een wedstrijd gehouden naar aanleiding van dit doosje.
Ik heb alleen het formaat wel wat aangepast.
Gemaakt met deScallop Tag Topper Punch, Petite Petals Stampset + Punch, Crumb Cake Cardstock en het papier Fresh Prints
Ik hoop dat de bon in goede aarde valt bij mijn zussen!
 
Ik wens iedereen nog een gezellige Moederdag toe!

3 opmerkingen:

Martine zei

Oh wauw José, wat ben je lekker verwent! Leuk hoor!! De kadobonnen zijn fantastisch geworden! (misschien moet ik mijn kinderen ook eens wat influisteren ;-))
groetjes, Martine

Judith zei

Ze weten wat hun moeder leuk vindt (-:
Gave cadeaubonnen heb je gemaakt!

Helaas is de mail, die ik had gestuurd weer retour gekomen... Heb ik dan het verkeerde adres?
madebyjose@blogspot.com

Anoniem zei

De kadobon viel bij mij in ieder geval in goede aarde je hebt het erg leuk gedaan ben er erg blij mee. Ben al druk door het boek aan het bladeren om iets uit te zoeken. Groetjes Dicky