vrijdag 6 juni 2014

Nog een kadootje voor Martine!

In een eerdere post had ik jullie al verteld dat Martine 25 mei jarig was.
In die post vertelde ik dat wij haar verjaardag op het werk zouden vieren.
En nu gaan we vandaag vrolijk verder met feest vieren, want we gaan nog even op haar verjaardag proosten met vriendinnen.

We hebben gezamenlijk een kadootje voor haar gekocht en hoe kan het ook anders, dan dat dit spullen van Stampin'Up! zijn.

Ze krijgt de Scalloped Tag Topper Punch en de Hardwood stempel. Helemaal leuk toch?

Natuurlijk heb ik ook weer mijn best gedaan om het geheel leuk te verpakken en een labelkaartje in een enveloppe gemaakt.
Ik denk dat het ook deze keer wel weer in de smaak zal vallen!



2 opmerkingen:

Judith zei

Dat het bij Martine in de smaak zal vallen, daarvan ben ik overtuigd. Hoe mooi allemaal!
Ik wens jullie een fijne avond,
Hartelijke groeten,
Judith

PS: Ik probeer naar de workshop van Marit te gaan 20 juni. Kan jij dan ook?

Martine zei

Nou, die kadootjes vielen zeker in de smaak!! Wie wordt er nou niet blij van al die mooie Stampin'Up spulletjes. En dan waren ze ook nog eens zo mooi verpakt, haast zonde om het uit te pakken.
Fijn weekend, groetjes, Martine