woensdag 27 augustus 2014

Kaartje voor Sabrina

Vandaag is mijn nichtje Sabrina jarig en voor haar heb ik dit kaartje gemaakt.
(Bron: Pinterest)
De stempelset die ik hiervoor gebruikt heb is "Masaic Madness" met de daarbij horende pons.
Een super leuke set vind ik zelf.......

Wil je ook met de spullen van Stampin'Up! aan de gang?
Voor woensdag 3 september 2014 heb ik nog een paar plekjes vrij voor de
workshop "Giving a Gift".
Een workshop waarbij we cadeautjes inpakken nog leuker maken.
Voor meer informatie, klik HIER of kijk onder het kopje "Agenda Workshop"
Wie weet zie ik je 3 september!

Wil je nog iets bestellen? Zondag 31 augustus 2014 plaats ik nog een verzamelbestelling.
Je kan dan ook al producten uit de najaarsgids bestellen en ook maak je dan nog kans op
bij Made by José..........

2 opmerkingen:

Judith zei

En deze is ook al zo mooi! Leuke kleurtjes

Martine zei

Wat een leukerd weer!!
groetjes, Martine