woensdag 11 februari 2015

Kaartje en Weekly Deals!

De afgelopen weken heb ik heel wat workshops gegeven. En als je dan bij iedere workshop weer een aantal dezelfde mensen tegenkomt, moet je wel steeds iets anders verzinnen om te gaan maken.
Maar aan inspiratie wil het dan nog wel eens ontbreken...........
Nou zag ik op het blog van Mandy een SUper leuk kaartje voorbij komen, gemaakt met de Butterflies Thinlits Dies. Ik vond het zo'n leuk kaartje, dat ik de stoute schoenen heb aangetrokken en aan Mandy gevraagd of ik haar idee mocht "liften"! En ja hoor, het mocht........
Ik heb er een diorama-variant van gemaakt en hij is goed in de smaak gevallen bij de workshop.
Dank je wel Mandy, dat ik je idee mocht gebruiken.
 
Buiten de Butterflies Thinlits Dies, heb ik ook de Perpetual Birthday Calendar stempelset gebruikt.
En dan nu nog even de Weekly Deals.
Ik zelf vind het wel aantrekkelijke deals met o.a. de Big Shot Magnetic Platform.
Deze is normaal gesproken best prijzig, €48,95!
Maar deze week is hij te koop voor €36,71
Dus, als je twijfelde om hem aan te schaffen vanwege de prijs, is dit nu je kans!
Dinsdag 17 februari 2015 plaats ik nog een bestelling, dus als je nog wilt mee profiteren van deze leuke aanbiedingen, laat het mij dan voor dinsdag via de mail aan mij weten.

1 opmerking:

Judith zei

Hallo José,
Wat leuk dat de workshops zo goed lopen! Jammer dat ik zo ver weg woon, maar écht, ik kom zeker nog eens creatief bezig zijn in De Meern (-: Het jaar is net begonnen, het zou dan toch een keertje moeten lukken!

Van je kaart ben ik helemaal weg! De vlinderset is prachtig en zeker in deze combinatie. Heel mooi!!!

Hartelijke groeten,
Judith

PS: Ik hoop dat je mijn reactie kunt lezen, de laatste reacties van mij zijn niet geplaatst...