woensdag 15 april 2015

18 jaar! en weekly deals

Vandaag is mijn neefje Joost 18 jaar geworden. Voor hem heb ik dit kaartje gemaakt.
De kleuren die ik heb gebruikt zijn Smoky Slate, Hello Honey en Lost Lagoon.
De producten die ik heb gebruikt zijn o.a. de dies voor Banners en de die met sterretjes uit de set Mini Treat Bag.
Joost, van Harte Gefeliciteerd!!!!!!!
 
Ook laat ik jullie nog even de Weekly Deals van deze week zien.
Deze zijn te bestellen tot en met dinsdag 21 april 2015

En hou je mail in de gaten, want dinsdag 21 april 2015 verschijnt de lijst met producten van Stampin'Up! die met "pensioen" gaan!
Deze producten zijn dan met een zeer aantrekkelijke korting te koop!!!!!!!


3 opmerkingen:

Margot zei

Gaaf kaartje, leuk hoe je die sterretjes hebt gedaan!

Judith zei

Heel gaaf! De ***sterren*** spreken mij weer aan (-: Leuke kaart, stoer en toch lekker rustig. Gefeliciteerd met jullie neef!

Ilse zei

Leuke kaart, heel leuk van kleur en met die sterren zit je altijd goed!!
Groetjes
Ilse