zaterdag 1 augustus 2015

Ik ben "vreemd gegaan........"

Sinds ik Stampin'Up! demonstratrice ben, gebruik ik eigenlijk alleen nog maar
producten van Stampin'Up!
Maar nu zag ik al een paar keer leuke uit gestanste cirkels met een stikrandje erlangs
voorbij komen op diverse blogs en FB.
Nieuwsgierig als ik ben, ging ik op onderzoek uit!
Helaas kon ik deze cirkels niet van Stampin'Up! vinden!!!!!
Maar ik vind ze zooooooooo leuk........
Dus dacht ik, een keer "vreemd gaan" kan toch wel een keertje......... 
Zo gezegd is zo gedaan.
Ik heb dies besteld van een ander merk en gelijk uitgeprobeerd......
 
Ik maakte dit leuke tasje met (verder alleen Stampin'Up! producten) het Gift Bag Punch Bord.
De stempels zijn afkomstig van de Zoo Babies. Ook het papier is van Stampin'Up!
De kleine sterretjes ponste ik uit Glimmer Paper met het sterrenponsje van de Itty Bitty Accents Punch Pack. En als laatste heb ik een zilverdraadje onder de tekst gedaan, die ik met de
Word Window pons heb uitgeponst!

Het cadeauzakje maakte ik voor een klant van mij, die net zwanger is van hun eerste kindje.

En voor in het tasje kocht ik twee leuke slabbetjes!
 
Wil je ook leren om leuke cadeauverpakkingen te maken met de Gift Bag Punch Board?
Woensdag 9 september 2015 geef ik bij mij thuis een workshop, waarbij we een tweetal cadeauzakjes gaan maken met de Gift Bag Punch Board.
Er zijn voor deze workshop nog twee plaatsen vrij.
Voor meer info, kijk even onder het kopje "Agenda Workshop".


3 opmerkingen:

Sarah zei

Mooi ! Die mallen met stikrandje staan ook op mijn verlanglijstje , waar vond je ze ?
Liefs ☆ Sarah ☆

Martine zei

Wat is hij LEUK!!!
Wat vond ze er van?

Ilse zei

Oh zo leuk, gelijk heb je om eens "vreemd" te gaan ;-)
Die cirkels zijn zo leuk, wil ik ook heel graag.
Groetjes
Ilse