woensdag 1 juni 2016

Nederlandse stempelset "Recht uit het Hart"!



Vandaag is de nieuwe jaarcatalogus van Stampin'Up! van start gegaan.
Vanmorgen vroeg heb ik gelijk de eerste bestelling geplaatst,
want ik zou het leuk vinden om jullie snel "live" kennis te laten maken met
de nieuwe producten van Stampin'Up!
Woensdag 8 juni 2016 geef ik bij mij thuis een gratis workshop,
dus wil je met de nieuwe producten aan de gang,
geef je dan snel op!
Kijk voor meer info onder het kopje "Workshops".
 
Wil je de nieuwe catalogus inkijken,
http://su-media.s3.amazonaws.com/media/catalogs/2016-2017%20Annual%20Catalog/2016_ACWeb_Eng-UK.pdf
klik dan hier of het plaatje van de catalogus hierboven!
 
En hoe leuk is het; er staat een hele leuke nieuwe Nederlandse stempelset in de nieuwe catalogus!
Deze is natuurlijk ook bij mij te bestellen!
 
Woensdag 8 juni 2016 plaats ik weer een verzamelbestelling.
Wil je dus iets bestellen uit de nieuwe catalogus,
geef dan uiterlijk dinsdag 7 juni 2016 je bestelling via de mail aan mij door.


Geen opmerkingen: